tisdag 8 juni 2010

det är en ständig kamp


Jag är först, jag är först. Hur har det här gått till, undrade Sally som ständigt brukar bli omsprungen av den fem månader äldre Signe.
Den här gången stod Signe nedanför och väntade otåligt. Strängt tillsagd av sin mamma att vara snäll mot Sally som är minst.


Sally klättrade snabbt, stannade bara för att posera en gång för kameran, sen kröp hon vidare fram till rutschkanan. Signe var hack i häl, hon spurtade på slutet, men Sally var först ända ner till sandlådan. Heja heja!

3 kommentarer:

  1. Vilka bilder! Underbara flickor och underbara klänningar tycker både jag och Lennart och Magnus på nöjesredaktionen. Jag var tvungen att visa bilderna som är så fina!. Heja Sally förresten! :-)
    /JennyP

    SvaraRadera
  2. Vicken modeblogg det helt plötsligt förvandlades till. Perfekta barn, perfekta kläder och förmodligen perfekt lekstund. Kram mostern

    SvaraRadera
  3. Vad snälla ni är. Jag tackar på mina och barnens vägnar!

    SvaraRadera