lördag 5 juni 2010

några timmar på lördagen

07.50 Vi vaknade och såg att Anders inte är hemma. Pappa? sa Sally och letade under kudden.


9.00 En av oss fick panik av en fluga som flög in bland klossarna. Hon räddades av Amanda medan jag fäktade ut flugan. 

09.30 Vi cyklade till havet.


10.30 Vi åt äpple som återigen matchade klänningen.


11.00 Vi övade på den gamla klassikern tittut för att kunna visa den för Alice lillasyster som nu har kommit ut.



12.00 Vi somnade igen.


Nu är vi vakna och ska på kalas!

4 kommentarer:

  1. ATT jag jobbade.. Ni såg ut att ha väldigt mysigt på stranden.. Avundsjuk. Men får göra i sommar!

    SvaraRadera
  2. Jag fick mersmak, så det blir absolut fler stranddagar. Om solen nu vill.

    SvaraRadera
  3. Mysig liten dagbok:)
    Känner mej dock återigen snuvad eller lurad av Skånevädret. I mitt nästa liv ska jag absolut födas i ett soligt land. /Mostern

    SvaraRadera
  4. I know. Vad är det här för skit. Och vi som om några dagar ska ha studentfest i trädgården.
    Regn, vik hädan!

    SvaraRadera