måndag 27 februari 2012

svettigt på Lousiana


På bild ser det mesta så mysigt ut, som i cafeterian på Lousiana.
Jag menar man ser nog inte att jag är helt plaskvåt av svett för att jag på ingen tid har varit på toa sex gånger med mina barn. Sally ville inte alls se konst utan bara vara i lekrummet. Jag fick värsta huvudvärken för att jag glömt dricka vatten medan jag ammat som en tok för att Ebba skulle sluta skrika.
Jag tror inte det syns på bilden. 
I praktiken var utflykten mer så som Jenny beskriver en fika vi hade för ett tag sen i en krönika.
Förutom att det var trivsamt att prata med kompis Sara på tåget från Helsingör när vi fortfarande hade energi är det tveksamt om det blir fler Lousianabesök i år.
I så fall ska vi ha med oss minst tre extra vuxna. En till mig, en till Sally och en till Ebba.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar