onsdag 3 november 2010

message for the Gambia

Amanda vill ju bli informerad om alla förändringar här hemma så här följer en rapport från ett av de mer synliga områdena, våra frisyrer.
Jag har inte klippt mig på länge, inte heller färgat håret. Men utväxten är under kontroll.
Pappan i huset har sin vanliga frisyr, men lite mer orakat skägg.
Den stora förändringen är Sally som häromdagen började med tofs. Obs, bara en eftersom hennes tålamod inte räcker till två.


Hon har inte slutat använda glasögonen, de tar bara liten paus ibland på kvällen vilket jag tycker är okej och anders också. De är oftast på. Och nappen.
Bortsett från det är vi oss nog prick lika.

3 kommentarer:

  1. Så LÅNGT hår! Fint på henne tycker jag. Nu ska jag börja packa, för SNART SES VI! Fy vad jag längtar. Kram på er!

    SvaraRadera
  2. varför behöver man två toffsar när man e som sötast av allt i en?! Vi måste snart ses. Kram mostern å kusinen

    SvaraRadera
  3. @amanda: Nedräkning nu! Ska bli jättekul se dig igen.
    @syster: måste ses snart ja. Vi har fått flera kassar ärvekläder igen, passar nog L bättre än S.

    SvaraRadera