lördag 13 november 2010

och folk köper så fina saker

Nu har Sally fyllt år två gånger och bara fina saker har hon fått.
Det finns ju mycket fint, sa Jenny, men jag håller inte med.
Det finns ju jättemycket skit.
De som känner Sally tänker alltid ut så fina och bra saker.
Som träpärlorna som man kan sortera så länge att familjen både hann äta klart och prata igenom säkert tre viktiga samtal.


Signe hade sin finaste klänning på sig på kalaset. Resten av besöken glömde jag tyvärr att fotografera, men de var jättefina de också.


En reflektion utanför ämnet (det är ju min blogg så jag får tappa vilka trådar jag vill), är att Sally och Amanda visst är lika om man tittar på formen på ögonen och munnarna.
Om inte annat tycker de lika mycket om varandra, vilket föräldrarna tycker är så fint att se (för att knyta ihop detta fintema).

1 kommentar:

  1. Jaaa låt mig vara lik! Hon som är så söt. Och fin och snäll. Och rolig. Bara bra saker är hon!

    Och Signes klänning alltså, helt fantastiskt fin! Jag hade inte bangat att ha en sådan själv.

    SvaraRadera