torsdag 21 november 2013

första kalaset: förvirring

Första femårskalaset gick bra. 
Tror jag. 
Svårt att veta.
Efteråt kände jag mig helt tom. Kom knappt ihåg nånting.  
Mindes mest mindre bra händelser.
En pojke blev rädd av biofilmen.
En flicka försvann (inte länge, men sekunder är långa när barn är borta).
En gillade inte kakan.
En saknade sin lillasyster.
Jag hann inte styra upp en enda lek.
Men när jag tittar på de få bilder jag tog ser Sally i alla fall glad ut och det var ju hennes kalas.

4 kommentarer:

  1. Det var ett perfekt kalas! Popcornstruten och godispåsen med Spiderman på fick Annie att gå i spinn. Och Sally verkade hur glad som helst, vilket ju var viktigast. Att du dessutom fångat mig på ett så fördelaktigt sätt, trots min migränlika stresshuvudvärk, gör inte saken sämre. Jag kände för fasen inte igen mig själv på bilden. ;-) /Jenny

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur snygg! Vuxna får ju egentligen inte vara med på min barnblogg, men jag gjorde ett undantag för att visa att vi inte bara hade gulliga barn utan även snygga föräldrar på kalaset. :-)
      Kul att Annie var nöjd!

      Radera