måndag 11 november 2013

nu har vi en femåring

Vid den här tiden för fem år sedan var Sally bara några timmar gammal. Anders åkte och hämtade Amanda, så hon kunde träffa Sally innan hon skulle till skolan.
Vi pussade och pussade på den skeptiska lilla bebisen.
 





















Hon var så gullig.
I flera år hade vi väntat på att hon skulle komma.
Jag var glad hela första året. Så fort jag såg henne blev jag glad.



















Efter ett år kom jag på att man kunde bli trött av att ta hand om barn.
Men glad var jag fortfarande. Hon var ju så rolig, från första stund.
Såhär efter fem år är jag lika förundrad över att vi fick just Sally, världens bästa barn för oss. 



































Som vi pussade på de fina kinderna.
Det gör vi fortfarande.
Grattis till Sally fem år idag!

6 kommentarer:

  1. Komplett Kärlek kram mostern

    SvaraRadera
  2. Vi blev alla så väldigt glada när Sally äntligen kom. Gulliga Sally. Kram, JennyP

    SvaraRadera
  3. (Och jippi! Det gick äntligen att kommentera. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Yeah! Du kan kommentera igen. Tack för fin kommentar.

      Radera
  4. Och grattis till dig på femårsdagen som världens bästa mamma!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Inte precis världens bästa dessa dagar. Jag skriker för mycket på dem. Men ska gå och träna på lunchen, kanske hjälper.

      Radera