måndag 21 oktober 2013

fem poäng till sushi

Sist vi introducerade en ny maträtt för ett barn blev det makaroner.
Hon hade aldrig smakat förut, kom hem till föräldrarna och krävde makaroner.

Häromdagen blev sushi en första-gången-upplevelse för Esther.

Tre av tre barn gillade att göra dem - och att äta.

Sushin gav så mycket energi att man kunde springa snabbare än ljuset.

Enda minuset är att Anders inte gillar sushi så vi behöver besök för att motivera mer rullande.
Hojta om ni vill göra med oss!

4 kommentarer:

  1. Jag vill, jag vill! Det paxar jag att vi gör nästa gång jag kommer hem. Typ 1-3 november?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu står det sushi med Amanda i kalendern 1 november.

      Radera
  2. Jag vill jätte gärna komma mostern

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja! Jag hämtar upp er om några veckor när Minna blivit mer resglad. Eller så kommer vi med sushikitet till er. :)

      Radera