tisdag 23 februari 2010

framgångsfika

Jag tycker att man ska ta ut saker i förskott (annars kanske man aldrig får fira). Därför utbrister jag: Det går bra på dagis!, ta i trä.

I dag har Sally sovit själv för första gången. En i personalen fick bära henne till sömns. Men det räknas ju som sovning ändå.

Det går rätt så bra för mig också. I dag vågade jag mig ner på stan medan hon var där.
För att fira våra framgångar så här långt köpte vi fika på biblioteket. Jag fick chokladmuffins och Sally fruktsallad.

5 kommentarer:

  1. TJIHOOO verkligen bra av er båda. Jag ser det även som en bonus att Sally accepterade fruktsallad framför chokladmuffins?! Vi har ätit två paket bacon till kvällsmat så firar vi : ) Kram kusinen/mostern

    ps. ser ni vi e era första "följare"

    SvaraRadera
  2. Gött! Och vilka bra följare också. Inte alla som går upp 06.30 på morgonen för att kommentera min blogg ;)

    SvaraRadera
  3. Jag tror inte klockan alltid visar rätt...jag brukar nämligen vara uppe redan vid 0530...

    SvaraRadera
  4. Halleda så tidigt. Jag är i chock.

    SvaraRadera
  5. det e min qualitytime.../mostern

    SvaraRadera