torsdag 18 februari 2010

och sally då?

Hon förstår ju (tyvärr) innebörden i att vinka så hon började skrika förtvivlat när jag sa hejdå.
Jag hörde hennes gråt ut i kapprummet, men med risk för att låta hård så kändes det ändå okej. Hon var ju med snälla personer.

När jag kom tillbaka sa de att Sally hade slutat gråta efter nån minut, att hon ätit mycket minestronesoppa och varit allmänt glad under den föräldralösa halvtimmen som blev en hel timme.

Sen ville hon absolut inte låta sig fångas in och följa med mig ut.

Jag tror att hon gillar dagis.

4 kommentarer:

  1. Tuff, modig och kaxig. Så är Sally.
    Man måste upprepa då blir det en självuppfyllande profetia.
    Tuff, modig och kaxig....
    kram från mormor som följer Sallys öden och äventyr med själ och hjärta.

    SvaraRadera
  2. TJOHOOOOO duktig du e och Sally oxå förståss men jag e övertygad om att hon kommer älska dagis. Heja ER. /Mostern

    SvaraRadera
  3. Sån tur att hon i början blir ledsen när du lämnar henne bland ganska okända. Hon anpassade sig som förväntst dnsbbt. Hon är klok den tjejen också
    moffe

    SvaraRadera
  4. nästa gång skall jag använda rätt stavninsprogammet
    moffe

    SvaraRadera